آرزوها
آرزوها



 » پروانه 

 

     افشین و پروانه

افشین: درود بر شما

امیدوارم سلامت و دل شاد باشین

همیشه همینطور بوده که زندگی در جریانه و ما کمتر به گذشت زمان توجه می کنیم

مگر زمانی که مناسبت های خاصی در پیش داشته باشیم مثل : سالروز تولد ، اومدن سال جدید ، سالروز ازدواج و ...

اون موقع هست که با این سؤال روبرو می شیم که : یک سال گذشت ؟

چه زود گذشت ، انگار همین دیروز بود

بله ! با این مقدمه ی کوتاه میخوام این رو عنوان کنم که یک سال از ساخت وبلاگمون و مهم تر از اون یکسال عاشقانه نوشتن

و زندگی کردن در کنار پروانه خانوم گذشت

سال پیش این چنین روزهائی بود که وجود عاشقانه ی پروانه خانوم ، رنگ تازه به زندگی من بخشید

نمیدونم چطور باید بنویسم تا احساس خوشحالیمو بیان کنم

میخوام به پروانه ی عزیزم بگم :

از اینکه همیشه در همه حال همراه من بودی و هستی ازت ممنونم و نمیدونم با چه زبونی ازت تشکر کنم

همیشه بهم امید دادی و من هیچ وقت عشق تو رو از قلب و یادم بیرون نمیکنم

وقتی امروز پروانه ی عزیزم با شاخه گلی که در دست داشت به استقبالم اومد

و همراه شد با لبخند من ، هر دو ساکت بودیم و فقط به یک چیز فکر میکردیم و اون اینکه :

با هم بودنمون چقدر زیبا ، دوست داشتنی و خواستنیه

من از جاودانگی قطره های باران به اتاق کوچک خاطره ها کوچ کرده ام

با صدای پروانه ای مهربان ، همنفس شده ام

تا تو از خستگی لحظه هایم با هزار قافله یاسمن مهمان چشم هایم شوی

آن وقتها که از آسمان ستاره ها می چیدی ، نبض گلها بین تپش لحظه هایت گم می شد و

من زیر سایه ی اسم مقدس تو پُر از آفتاب می شدم

ارکیده در مرزهای نگاهت جان می گرفت و پروانه از زیر انگشتانت روی زنبق ها طرح می خورد

آن وقتها که قبل از دل شکستگی من بود ؛ کدام شعر را خواندی که عاشقت شدم؟

باور می کنی اگر آسمانت بی ستاره شد از ستاره هایم به تو می بخشم؟

باور می کنی چشم هایم نقاش شده اند و روی دیوار اتاق نقش پروانه را می زنند؟

آری ! تو به معصومیت بچگانه ام می خندی و غرق دنیای کودکانه ام میشوی

و حالا همراه میشیم با کلام زیبا و دلنشین پروانه خانوم

پروانه: مهربونم !

من فقط اینو میدونم که یک روز در فضای تقدیر ، طوفانی شد و اونوقت تو شدی ستاره ی پر نور قلبم .

حالا می دونم که عاشقم و هر آنچه که در وجودم جاری میشه با نگاهی پر شور و عشقی بی پایان

بهت تقدیم می کنم .

هیچوقت یادم نمیره روزی را که با همراهی تو در اینجا کلبه ی عشقمون را بنا کردیم و در این یک سال

 پروانگیمون ، بیقرای هایمان را ترسیم کردیم ؛ ارتعاشات قلبمون را نگاشتیم و چکه های احساسمون را

 در قالب کلامی از جنس گلهای بارانی به روی این صفحه ریختیم و آنها را با لهجه ی همه ی پروانه صفت

 های این دیار ، به آسمون نیلوفریه دلهای زلال هدیه کردیم .

... و در این یک سال ، حضور سبز دوستان باصفا به محفلمون گرمی بخشید و یاریمان کرد تا برای بهتر

 شدن دلنوشته ها و آسمون آرزوهامون هرچه بیشتر تلاش کنیم . یقین دارم که محبت و وفای این

 قلبهای پاک ، در ادامه ی راه ، یاریگر ما خواهد بود .

یه پیشنهاد : ایکاش دوستان خوبمون ، پلی از محبت به گذشته بزنند و نوشته های ما را مرور کنند و

یکی از بهترین ها را انتخاب کنند . اونوقت ما به رسم قدردانی ، مطالب یکی از پست هامون را به این

دوستان اختصاص بدیم . نظرت چیه افشینم ؟

افشین: چه پیشنهاد خوبیه بانو

منم موافقم ولی باید ببینیم دوستانمون هم افتخار اینو میدن که با ما همراه باشن یا نه ؟

منو بانو از اینکه وقت گذاشتین و امروز تا آخر با ما همراهی کردین ممنونیم و سپاسگزار

شاد و خرّم باشید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در پنج شنبه 7 بهمن 1388برچسب:, ساعت 8:2 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar